רביב דרוקר: "ייתכן שטעיתי"

העיתונאי שיתף כי לאחר חיסולי הבכירים וההפגנות בבית ליד, דעתו לגבי התפטרות ראש השב"כ והרמטכ"ל השתנתה. זאת בעקבות תגובת ראש הממשלה למעצר בבית ליד

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/08/24 09:04 כו בתמוז התשפד

רביב דרוקר: "ייתכן שטעיתי"
רביב דרוקר, עיתונאי חדשות 13, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

עקב אירועי הימים האחרונים, ובין חיסולי הבכירים למהומה בבית ליד, עמדתו של העיתונאי רביב דרוקר בנוגע להתפטרותם של ברמטכ"ל וראש השב"כ התערערה. הוא שיתף בדעתו בתוכנית הערב של רשת 13: "אחרי שלשום אני לא בטוח".

"מעל הכל מה שערער אותי זה ראש הממשלה"

"רוצה לעדכן את עמדתי", פתח ואמר, "אני כבר לא בטוח שהרמטכ"ל וראש השב"כ צריכים לפרוש עכשיו. ההצלחות האחרונות משפיעות עליי מן הסתם", הודה אך טען כי מה שהשפיע עליו יותר מכל היה ההפגנות: "בטוח שההתייצבות החד משמעית של הרצי הלוי בבית ליד מוכיחה כמה העצמאות והאומץ שלו חשובים".

"אבל מעל הכל מה שערער אותי זה ראש הממשלה. הטיעון הקבוע נגד ההתפטרות של ראש השב"כ והרמטכ"ל זה שנתניהו ימנה 'יוסי שלי-ם' למיניהם במקומם. השב"כ יהפוך למשטרה החשאית של שרה, וצה"ל יהיה לצבא ההגנה לקיסריה. התשובה הקבועה שלי הייתה 'הוא לא יעז'. ארגונים חזקים, יש אתוס, יש ציבור, יש וועדת מינויים - לא יקרה. אחרי שלשום אני לא בטוח". אי תגובת נתניהו למאורעות ערערה אותו: "נתניהו שתק ולא עשה דבר. בסביבתו אמרו לי שהוא בכלל שמח: סוף סוף הימין התעורר".

מפרגן לגלנט

"מוסיפים ואומרים שאלו ימיו האחרונים של גלנט בתפקיד. ובכן, אם אלו הימים האחרונים גלנט בהחלט יכול להיות גאה בהם" אמר לסיום, תוך שהוא מתייחס לאמירתו של גלנט כי "אין לאף אחד, אפילו לא לנבחרי ציבור, שום זכות לפגוע בצה"ל".